Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
top of page
compress bg (1).webp
עורך דין ברוך גדע
055-660-1981
ייעוץ, ליווי וייצוג בהליכים פליליים בכל רחבי הארץ
עורך דין פלילי ברוך גדע
לייעוץ התקשרו 055-660-1981 או השאירו פרטים:
-אודות הכותב-
עורך דין ברוך גדע

עו"ד ברוך גדע, מייסד המשרד, בוגר תואר ראשון במשפטים, יוצא פרקליטות מחוז חיפה ומומחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים. 

לקריאה נוספת

-לקוחות ממליצים-

עורך דין פלילי ברמת גן

עורך דין פלילי ברמת גן ברוך גדע, הנו הבעלים של משרד מוביל העוסק בתחום הפלילי ובתחום התעבורה. עורך דין ברוך גדע, מייסד המשרד, החל את דרכו המקצועית במחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, שם למד את רזי המערכת מן הצד השני של המתרס. המשרד מעניק ללקוחותיו מרמת גן והסביבה שירות משפטי מקצועי ובלתי מתפשר, כאשר חלק מלקוחות המשרד הינם לקוחות נורמטיביים, וחלקם האחר לקוחות חוזרים.

קיבלת זימון לחקירה? חבר או בן משפחה שלך נעצר? עו"ד פלילי ברמת גן ברוך גדע ערוך וזמין 24 שעות ביממה.


עורך דין פלילי ברמת גן –עבירות מ:

עורך דין פלילי ברוך גדע עוסק במשפט הפלילי על כל רבדיו, לאורך השנים, המשרד רשם הצלחות רבות בין היתר בסוגי העבירות הבאות:

  1. עבירות סמים: סחר, ייבוא, ייצור החזקה עצמית / שלא לצריכה עצמית ועוד.

  2. עבירות רכוש: פריצה לבית מגורים, פריצות לרכבים, חבלה במזיד ברכב, גניבות רכב, גניבה ממעביד ועוד.

  3. עבירות מין: אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה, הטרדות מיניות.

  4. עבירות אלימות על שלל סוגיהן, לרבות עבירות אלימות במשפחה.

  5. עבירות הונאה: קבלת דבר ברמה, התחזות, זיוף מסמכים ועוד.


 

עו"ד פלילי מומלץ באזור ברמת גן: ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי לאורך כל שלבי ההליך הפלילי:

עורך דין ברוך גדע, מלווה את לקוחותיו מאזור רמת גן והסביבה לאורך כל שלבי ההליך הפלילי, תוך מתן דגש על מקצועיות ללא פשרות ותוף שיקוף המציאות ומצבו המשפטי של הלקוח באופן כנה. לקוחות המשרד ששוכרים את שירותיו, נהנים מליווי צמוד החל משלב החקירה במשטרה, דרך ייצוג בבית המשפט בדיוני הארכות המעצר (במידת הצורך), שימוע לפני כתב אישום, ניהול ההליך בבית המשפט וכן בערכאת הערעור במידת הצורך. מעבר לכך, משרדו של עורך דין ברוך גדע ידוע כבעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בכל הנוגע למחיקת רישום פלילי, ביטול רישום משטרתי ושינוי עילת סגירה של תיקים סגורים.

 

עורך דין פלילי ברמת גן – מקצועיות, רגישות, דיסקרטיות וזמינות 24 שעות ביממה

עורך דין ברוך גדע פועל מתוך שליחות ומאמין בכל לבו כי לכל אדם מגיע ייצוג הולם, גם אם מדובר באדם שאין זו הסתבכותו הראשונה ושמיוחסות לו עבירות בעלות חומרה יתרה. מתוך אמונה זו, כלל התיקים במשרד עוברים תחת ידו של עורך דין ברוך גדע וזאת כחלק מהקפדתו על מתן שירות מקצועי, רגיש ודיסקרטי בכל תיק ועבור כל לקוח הבא בשערי המשרד.  


זומנת לחקירה בתחנת המשטרה ברמת גן?

כל הליך פלילי מתחיל בחקירת משטרה. לכן, אם זומנת לחקירה בתחנת משטרת רמת גן או באזור המרכז, אל תבזבז זמן יקר ופנה כעת לעורך דין הבקיא ברזי המשפט הפלילי. בשלב החקירה, עורך דין פלילי יסייע לך לגבש את קו ההגנה האולטימטיבי עבורך, דבר אשר יתבטא בהמשך, בניהול התיק בבית המשפט.

מעבר להכוונה המשפטית ולניתוח התמונה הראייתית, ייעוץ לפני חקירה בהכרח ישפר את מצבך המנטאלי ולהפחית את תחושת החרדה. יש להבין שאף על פי שחקירה במשטרה נחשבת לשלב ראשוני בשלבי ההליך הפלילי, לשלב זה ישנן השלכות הרות גורל על תוצאת ההליך הפלילי כולו. קבלת ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי רמת גן עשויה לשפר את מצבך המשפטי ולעתים אף עשויה להביא לסגירת התיק נגדך. מנגד, הימנעות מקבלת ייעוץ, עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים.


 

זקוקים לייצוג משפטי מעורך דין פלילי ברמת גן?

משרדנו מייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה תושבי רמת גן והסביבה. המשרד ערוך להגעה מהירה לאזור רמת גן והסביבה, 24 שעות ביממה שישה ימים בשבוע (לא בשבת). אם אתם מחפשים עורך דין פלילי מומלץ ברמת גן, צרו קשר כעת עם משרדנו במספר 055-6601981 או השאירו פניה ואנו נחזור בהקדם.

 

 

留言


bottom of page